maritpaatur.blogspot.com
Min gamle blog hvis noen vil lese, den funker ikke å skrive på lenger, men den er lesbar...

tirsdag 31. januar 2012

Moscow Sheremetyevo

Ja, det er flyplassen i Moskva, her sitter jeg og venter. Litt over en time til flyet går og de har gratis internett, så det er helt perfekt. Jeg er jo ikke så vant til å reise alene merker jeg.. Litt ensomt i den store verden kanskje, men mest gøtt :) På flyet satt jeg ved en hyggelig turbin gubbe som syntes flysetene var litt små, men det så da ut som han sov godt likevel... Da jeg skulle få tilbake passet i passkontrollen her i Moskva glemte jeg et øyeblikk hvordan man sier takk på engelsk derfor ble det bare takk, men jeg tror nok han skjønte hva jeg mente.. :)
Det som er gøy på flyplasser er alle de gates man går forbi, da kan man kikke på menneskene som sitter og venter, og ut fra det gjette hvor flyet flyver til.. Det er ikke så lett nemlig.. Ellers har det ikke skjedd så altfor mye spennende inntil nå, men det er vel kanskje ikke så rart heller.
Nå tror jeg snart vi skal boarde, får pakke snippsekken og komme meg videre!

Vi snakkes i Hanoi!




Sånn ser det ut på Moscow Sheremetyevo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar