maritpaatur.blogspot.com
Min gamle blog hvis noen vil lese, den funker ikke å skrive på lenger, men den er lesbar...

onsdag 11. april 2012

Konsert i Saigon



Youtube video fra den akustiske hip hop konserten, god stemning!!!!

Must see:
http://www.youtube.com/watch?v=mlTr_I-fH2U&feature=related


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar